Stijl

Stijl

Campagne: Haal nu je haar uit de lockdown


Outdoor campagne: vanaf vandaag hangt Amsterdam een week lang vol met de ludieke uitingen van Van de Hare Amsterdam Barbers.
Lees meer
Stijl

Hairdressers United; het eerste 24-uurs wereldwijde online haarfestival


Hairdressers United is 's werelds grootste online liefdadigheidsfestival, met als doel kappers te voorzien van een nieuw niveau van creatieve inspiratie, terwijl ze tegelijk ook…
Lees meer
Stijl

trends

Step-by-step: mannen met krullen


De ruige natuur en het wilde landschap in combinatie met heftig weer, vormen de inspiratie voor de collectie van 101Barbers. De collectie werd gecreëerd in…
Lees meer
Stijl

HelpYourSalon.nl kapper solidariteitscampagne


De Kappers Solidariteitscampagne werkt samen met HelpYourSalon.nl om een gratis platform te bieden voor de verkoop van online vouchers.
Lees meer
Stijl

trends

Krullen als teken van vrouwelijkheid


De nieuwe collectie van Rafael Bueno Peluqueros heet Freya en laat verschillende manieren zien van beweging in het haar. Slag en krullen zijn het toppunt…
Lees meer
Stijl

Mooi rood


Mooi rood is niet lelijk. Dat wist ook hairdresser Paco López, die de collectie Ginger lanceerde. Waarom? Dat lees je hier!
Lees meer
Stijl

Blue Monday? Blue Fun day!


Wat nou Blue monday! Niks d’r van! Wij maken er een Blue Fun day van, smeer die Blue Monday maar in je haar! Kijk mee…
Lees meer
Stijl

Holland’s Next Make Over (HNMO) van start gegaan


Op 9 december is de zesdelige Holland’s Next Make Over (HNMO) gestart. Fans van HNTM nemen plaats in de kappersstoel voor een rigoureuze make-over.
Lees meer
Stijl

Essential Looks


De nieuwe collectie van de Essential Looks is gepresenteerd, en hoe! Schwarzkopf Professional vertaalt al meer dan 20 jaar ieder half jaar de laatste catwalk…
Lees meer